قوانین سایت

تمام قوانین درج شده در سایت، در هر زمان قابلیت تغییر را دارد و این حق برای این وبسایت محفوظ می‌ماند. همچنین ممکن است تیم آی‌تک بدون اطلاع قبلی این قوانین را به‌روزرسانی کند و تمامی کاربران می‌توانند این تغییرات را در قسمت آخرین رویداد ‌ها مشاهده کنند.

قوانین عمومی:
۱-عدم تعهد مجموعه در صورت دیرکرد شرکت‌های ارسال کننده(پست، تیپاکس، چاپار)
۲-مسئولیت کالاهای پلمپ و آكبندی که شامل گارانتى هستند باتوجه به عدم تصرف مجموعه به كالا، با شرکت گارانتی‌کننده می‌باشد.
۳-مسئولیت کالاهای پلمپ و آكبندی كه فاقد گارانتی شركتی هستند با توجه به عدم دخل و تصرف به كالا، با اين مجموعه نمی‌باشد.
۴ـ در صورت رضایت و درخواست مشتری کالای خریداری شده، توسط مجموعه باز و تست خواهد شد و در زمان تحویل خریدار موظف است فورا محصول را از نظر سلامت فیزیکی چک کرده و در صورت مشاهده ی اشکال، آن را به تیم پشتیبانی انتقال بدهد. درصورت تاخیر در اعلام مشکل، آی تک مسعولیتی در قبال آن نخواهد داشت.
۵- در صورتی که کالای دارای نقص فنی، توسط افرادی غیر از کارشناسان آی تک بررسی و یا تعمیر شده باشد،مسئولیت آن تماما با خریدار میباشد و این مجموعه از ارائه خدمات پس از فروش به خریدار خودداری میکند.
٦-الزاما قبل از خرید با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید و چنانچه این اقدام از سمت کاربر صورت نگیرد سفارش لغو شده و مبلغ پرداختی پس از گذشت یک روز کاری به حساب شخص واریزکننده برگشت داده می‌شود.
٧- زمان ارسال سفارشات کاربران بعد از یک روز کاری انجام می‌پذیرد
٨-در زمان نوسانات ارزی، لغو سفارش امکان‌پذیر نیست لذا در انتخاب مدل و جزئیات سفارشتان دقت لازم را به عمل آورید.
٩-ارسال کالا به بندرعباس و شیراز(در صورت رضایت کتبی مشتریان) ظرف مدت ۴۸ساعت کاری امکان‌پذیر می‌باشد.
١٠- پس از ارسال بسته و تحویل به شرکت‌های نامه رسان مسئولیت مفقودی، آسیب و … تماما با این شرکت ها است، لذا با بیمه کردن مرسوله از متضرر شدن احتمالی خود جلوگيري فرماييد.
١١-در هنگام دریافت محصول، خریدار موظف به کنترل بسته‌بندی سفارش می‌باشد تا در صورت مشاهده نقص در بسته و یا محتویات درون آن که در اثر انتقال پیش آمده، آن را در حضور مامور شرکت نامه رسان به‌صورت رسمی گزارش داده و از دریافت کالا خودداری نماید. این موضوع حداکثر ظرف مدت 24 ساعت به تیم پشتیبانی اطلاع داده شود تا مجموعه پیگیری‌های لازم را به عمل آورد.

١٢-خریدار موظف است فورا پس از دریافت سفارش آن را از نظر ظاهری بررسی نماید و در صورت داشتن هر نوع اشکال ظاهری، شرح اشکال را به  آی تک  اعلام نماید؛ در صورت تاخیر در اعلام مشکل ظاهری آی تک مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت(در صورتی که کالا آکبند و پلمپ نباشد)
١٣-تایید و پرداخت فاكتور توسط شما به منزله تایید تمامی موارد در بخش مقررات سایت آی تک می‌باشد
١٤-پس از ثبت سفارش، به هیچ وجه امکان تغییر روش ارسال و آدرس حمل وجود نخواهد داشت
۱٥-تایید و پردازش سفارشات در روزهای کاری انجام می‌شود و پردازش سفارش‌ها در تعطیلات رسمی امکان‌پذیر نیست
۱٦-قیمت نهایی تمامی محصولات در لحظه مشخص شده است و هیچ هزینه اضافه به جز هزینه ارسال به آن اضافه نخواهد شد
۱٧-در صورت انصراف از خرید در صورت اینکه محصول کاملا آکبند باشد و مورد استفاده قرار نگرفته باشد مجموعه به قیمت روز محصول را از مشتری خریداری کرده و خریدار می‌تواند آن را تا یک روز کاری پس از دریافت کالا، ارسال کند و وجه آن‌را پس از کسر هزینه ارسال دریافت نماید. ضمنا هزینه عودت کالا در صورت انصراف خریدار از خرید بر عهده مشتری می‌باشد
١٨-امکان عودت وجه تنها به حسابی که از آن حساب کالا خریداری شده است وجود دارد و اين مجموعه از واریز وجه به حساب شخص دیگر یا شماره حساب دیگر معذور است. لازم به ذكر است جهت احراز هويت، ارايه کارت ملی و تكميل فرم برگشت کالا ضروري است

۱۹-در آی تک تمامی قیمت کالاها در حداقل ممکن است اما امکان خرید بصورت عمده وجود ندارد.
چنانچه سفارشاتی به صورت متعدد در جهت خرید عمده کالا خریداری شود،سفاش لغو و وجه بدون هیچ قید و شرطی نزد خریدار بازگردانده خواهد شد

 

شرایط استفاده از ضمانت اصالت کالا و مهلت ۷روزه بازگشت کالا:
۱- مشخصات ذکرشده در سایت آی‌تک با مشخصات واقعی دستگاه ارسالی مطابقت نداشته باشد.
۲- در صورتی که کالای دریافتی غیراصل باشد
۳-کالای خریداری شده پلمپ و یا آکبند نبوده باشد(نو نباشد)
۴-محتویات کالا با مشخصات ذکرشده در سایت مطابقت نداشته باشد
۵- خریدار موظف است کالا را همراه با همه لوازم به درستی بسته‌بندی کرده، آن را بیمه حمل نموده و ارسال کند. در صورت آسیب رسیدن به کالا توسط نامه رسان در صورتیکه کالا بیمه نشده باشد یا به درستی بسته بندی نشده باشد مسئولیت آن بر عهده خریدار است.