١- ارسال ٢٤ ساعته (ويژه عزيزان شيرازی)
طبق این امکان مشتریان ساكن شيراز می‌توانند سفارشات مورد نظر خود را ثبت نموده و توسط پیک در کمتر از ٢٤ ساعت آن را در محل انتخابی تحویل کالا، دریافت نمایند. لازم به ذكر است دوستان عزيز شيرازی بايد مراحل ثبت و سفارش کالا را در سایت بصورت کامل انجام دهند و تنها برای دریافت سريع كالای خود از طريق پیک، با تيم پشتیبانی آی‌تک تماس حاصل كنند.

٢- پست پيشتاز
نحوه ارسال سفارش فوق، قابل استفاده عزيزان در سراسر کشور است و مشتریان می توانند سفارشات خود را در بازه ۲۴ الی ۷۲ ساعت (طبق اعلام شرکت پست جمهوری اسلامی ایران) تحویل بگیرند.
لازم به ذكر است که استفاده از این نوع ارسال منوط به تسویه نمودن صورت حساب خود است و متاسفانه شيوه پرداخت درب منزل امكان پذير نيست. همچنين سفارشاتی که بعد از ساعت ۱۲ ظهر ثبت شوند، روزبعد ارسال خواهند شد و تمامی سفارشاتی که تا قبل از ساعت ۱۲ ظهر به مرحله ثبت رسیده باشند، در همان روز كاری ارسال می‌شوند.

٣- تيپاكس
نحوه ارسال سفارش فوق قابل استفاده عزيزان در سراسر كشور است و متناسب با فاصله مبدا و مقصد، زمان ارسال بسته در این حالت از ۲۴ تا ۷۲ ساعت متغیر بوده و کاربران می‌توانند به‌صورت آنلاین، وضعیت بسته خود را پیگیری نمایند (طبق اعلام شرکت تيپاكس). لازم به ذكر است که استفاده از این نوع ارسال منوط به تسویه نمودن صورت حساب خود است و متاسفانه شيوه پرداخت درب منزل امكان پذير نيست.

پی نوشت:
امکان تاخير در بازه زمانی مقرر شده توسط شركت پستی و تیپاکس در ارسال تمامی مرسولاتی که به سراسر ایران از طریق اين شركت انجام ميشوند وجود دارد لذا فروشگاه آی‌تک هیچ گونه مسئولیتی درقبال این موضوع ندارد.
تمامی سفارشات شما عزيزان در بسته بندی های مهر و موم شده تحویل پیک و پست می شوند لذا اکیداً از تحویل گرفتن بسته‌ی باز شده خودداری کرده و سریعا با ما تماس حاصل كنيد.